Cumu funziona i bastoni da trekking?

In salita

Ascendenza assai ripida: Pudete mette dui bastoni inseme in un locu altu, spinghje cù e duie mani inseme, aduprate a forza di i membri superiori per guidà u corpu, è sente a pressione nantu à e gammi hè assai ridutta.Quandu si cullà i pendii ripidi, pò esaltà assai a prissioni nantu à e gammi è trasfirì una parte di u travagliu fattu da i membri inferjuri à i membri superiori.

Ascensione gentile: Cum'è tù avissi nurmalmente marchjà, i dui bastoni sò stagged in avanti.

941f285cca03ee86a012bbd4b6fb847

In discesa

Descensi gentili: Piegate ligeramente, mette u vostru pesu nantu à i pali di trekking, è move i pali in scalu.In particulare quandu e cundizioni di a strada ùn sò micca boni, quandu si scende nantu à qualchi strati di ghiaia dolce, cù dui bastoni, u centru di gravità hè nantu à i bastoni, ci hè un sensu di caminari nantu à a terra, è a vitezza pò esse aumentata assai rapidamente.

Culinata assai ripida: À questu tempu, u bastone di trekking pò esse usatu solu cum'è fulcrum è ùn pò micca allevà a pressione nantu à i ghjinochji è i gammi.Ùn aiuta ancu à accelerà, ma ùn accelerà micca in questu tempu.

ea45b281a174dadb26a627e733301d5

Strada piatta

Strade piatte cù cundizioni di strada poveri: Mette u vostru pesu nantu à u bastone pò rallentà situazioni induve un pede hè prufondu è un pede hè pocu prufondu, cum'è strade di ghiaia piatta.Andate fermu.

Strada piatta cù boni cundizioni di strada: Se ci hè una carica, pudete piegà ligeramente è scaricallu nantu à u bastone di trekking attraversu e vostre mani per riduce l'impattu nantu à i vostri ghjinochje.Se ùn avete micca una carica è sente chì i bastoni di trekking sò inutili, pudete lascià e mani libere, chì hè più faciule.

47598433875277bf03e967b956892ff

Manutenzione è cura di i bastoni da trekking

1. Quandu ùn avemu micca bisognu di u bastone di trekking, quandu vulemu alluntanà, hè megliu per almacenà u bastone di trekking per separatamente, è mette l'apertura in verticale, in modu chì l'acqua in l'internu pò scorri lentamente.

2. Quandu mantene i pali di trekking, pudete aduprà una quantità assai chjuca di sguassatu di ruggine per trattà a ruggine nantu à a superficia, ma prima di l'usu, assicuratevi di caccià tuttu u grassu nantu à a superficia, per ùn influenzà l'ajustamentu è a funzione di serratura di i pali di trekking.

3. In ocasu, ci sò qualchi prublemi chjuchi cù i pali di trekking, ma ponu esse facilmente eliminati.Toccate delicatamente i pezzi chjusi, o bagnate i bastoni di trekking, pudete riduce qualchì attritu, è poi pudete liscia i bastoni di trekking.Svita.

4. Un prublema spessu accade cù trekking pole, vale à dì, u grommet in u polu girarà cù u polu è ùn pò micca esse chjusu.A maiò parte di i mutivi di stu tipu di fallimentu sò chì u grommet hè troppu bruttu.Basta à disassemble u palu, poi pulizziallu bè è poi installate.Torna è risolve u prublema.

S'ellu ùn pò ancu esse chjusu, dopu avè disassemblatu u strut, turnate u strut più sottile in u grommet per sparghje u grommet, inserisci direttamente in u strut più grossu, aghjustate à a lunghezza desiderata, è poi chjude.Solu strettu.

5. Per i pali di trekking aghjustatu cù trè setti, ùn stende micca solu unu di i poli senza l'usu di l'altru polu, o supera a scala d'avvertimentu di i pali, chì pruvucarà i pali di trekking per esse facilmente piegati è deformati è ùn pò micca esse usatu.

U megliu modu di usà hè di aghjustà l'altri dui pali extensibili à a listessa lunghezza, chì ponu assicurà a forza di supportu di u bastone di trekking è aumentà a vita di serviziu di u polu di trekking.


Tempu di post: Jul-27-2022