In salita
Ascensione assai ripida: Pudete mette dui bastoni inseme in un locu altu, spinghje cù e duie mani inseme, aduprate a forza di i membri superiori per guidà u corpu, è sente a pressione nantu à e gammi hè assai ridutta. Quandu si cullà i pendii ripidi, pò esaltà assai a prissioni nantu à e gammi è trasfirì una parte di u travagliu fattu da i membri inferjuri à i membri superiori.
Ascensione gentile: Cum'è tù avissi nurmalmente marchjà, i dui bastoni sò stagged in avanti.
In discesa
Descensi gentili: Piegate ligeramente, mette u vostru pesu nantu à i pali di trekking, è move i pali in scalu. In particulare quandu e cundizioni di a strada ùn sò micca boni, quandu si scende nantu à qualchi strati di ghiaia dolce, cù dui bastoni, u centru di gravità hè nantu à i bastoni, ci hè un sensu di caminari nantu à a terra, è a vitezza pò esse aumentata assai rapidamente.
Culinata assai ripida: À questu tempu, u bastone di trekking pò esse usatu solu cum'è fulcrum è ùn pò micca allevà a pressione nantu à i ghjinochji è i gammi. Ùn aiuta ancu à accelerà, ma ùn accelerà micca in questu tempu.
Strada piatta
Strade piatte cù cundizioni di strada poveri: Mette u vostru pesu nantu à u bastone pò rallentà situazioni induve un pede hè prufondu è un pede hè pocu prufondu, cum'è strade di ghiaia piatta. Andate fermu.
Strada piatta cù boni cundizioni di strada: Se ci hè una carica, pudete piegà ligeramente è scaricallu nantu à u bastone di trekking attraversu e vostre mani per riduce l'impattu nantu à i vostri ghjinochje. Se ùn avete micca una carica è sente chì i bastoni di trekking sò inutili, pudete lascià e mani libere, chì hè più faciule.
Manutenzione è cura di i bastoni da trekking
1. Quandu ùn avemu micca bisognu di u bastone di trekking, quandu vulemu alluntanà, hè megliu per almacenà u bastone di trekking per separatamente, è mette l'apertura in verticale, in modu chì l'acqua in l'internu pò scorri lentamente.
2. Quandu mantene i pali di trekking, pudete aduprà una quantità assai chjuca di rimozione di ruggine per trattà a ruggine nantu à a superficia, ma prima di l'usu, assicuratevi di sguassà tutte e grassu nantu à a superficia, per ùn avè micca affettatu l'ajustamentu è a funzione di serratura. di i bastoni da trekking.
3. In ocasu, ci sò qualchi prublemi chjuchi cù i pali di trekking, ma ponu esse facilmente eliminati. Toccate delicatamente i pezzi chjusi, o bagnate i bastoni di trekking, pudete riduce qualchì attritu, è poi pudete liscia i bastoni di trekking. Svita.
4. Un prublema spessu accade cù trekking pole, vale à dì, u grommet in u polu girarà cù u polu è ùn pò micca esse chjusu. A maiò parte di i mutivi di stu tipu di fallimentu sò chì u grommet hè troppu bruttu. Basta à disassemble u palu, poi pulizziallu bè è poi installate. Torna è risolve u prublema.
S'ellu ùn pò ancu esse chjusu, dopu avè disassemblatu u strut, turnate u strut più sottile in u grommet per sparghje u grommet, inserisci direttamente in u strut più grossu, aghjustate à a lunghezza desiderata, è poi chjude. Solu strettu.
5. Per i pali di trekking aghjustatu cù trè setti, ùn stende micca solu unu di i poli senza l'usu di l'altru polu, o supera a scala d'avvertimentu di i pali, chì pruvucarà i pali di trekking per esse facilmente piegati è deformati è ùn pò micca esse usatu.
U megliu modu di usà hè di aghjustà l'altri dui pali extensibili à a listessa lunghezza, chì ponu assicurà a forza di supportu di u bastone di trekking è aumentà a vita di serviziu di u polu di trekking.
Tempu di post: Jul-27-2022