Aduprate bè i bastoni da trekking?

Una menzione di l'attrezzatura outdoor, a maiò parte di l'amici ALICE venenu in mente sò diversi Zaini, tende, giacche, sacchi di dorme, scarpi da trekking ...

Per questi l'equipaggiu cumunimenti utilizati, Tutti paganu una attenzione particulari è disposti à passà una fortuna nantu à questu.

Wsafwq

In quantu à i bastoni da trekking

Parechje persone ignoranu a so impurtanza, pensu chì hè opzionale ancu l'usu.Hè solu una questione di truvà quellu chì si adatta.

Ma in fatti

Un picculu bastone da trekking ma assai impurtante.Se vulete camminà sanu fora, uttene un paru di bastoni di trekking affidabili è amparà à usà currettamente assolutamente necessariu.In più di prutezzione efficace di i vostri ghjinochje.Si pò ancu riduce u pesu di a vostra scalata da circa 30%.Fate a vostra caminata all'aperto più faciule è più còmode.Pudete megliu gode di u divertimentu chì a natura vi porta

ca186689da0c1ae2ecd81fe0e687d75

Perchè avete bisognu di bastoni da trekking?

Sicondu i sperti medichi, a forza d'impattu nantu à u ghjinochju hè di circa 5 volte u pesu di u corpu quandu si scende una muntagna rapidamente.

Se una persona chì pesa 60 kilogrammi scende da una muntagna à una altitudine di 100 metri è hà bisognu di piglià 2 passi per ogni metru 1, allora i nostri ghjinochje portanu 200 impatti di 300 kilogrammi;

Se scalate e muntagne più alte, i vostri ghjinochje soffrenu più è più duri.À u tempu, hè faciule fà danni à l'articulazione di u ghjinochju è l'articuli nudi, chì aumenta assai a probabilità di soffre di l'artrite è altre malatie.

Dunque, ùn sottovalutate micca stu polu, pò cumpensà una parte di a pressione nantu à i vostri membri inferiori, evite u mal di schiena è u dolore à a gamba dopu l'arrampicata, è riduce l'usura di i ghjinochje.Dopu l'usu di trekking pole, u 90% di i musculi sò implicati, è l'intensità di l'esercitu ùn diminuite ma aumenta.A quantità di eserciziu per caminari cù una canna hè in realtà equivalenti à jogging.

55c29fbe43596025521f3d2028dbb85

Tempu di post: Jul-27-2022