Parechji dilettanti di l'alpinismo ignoranu l'usu currettu di i bastoni di trekking, è certi ancu pensanu chì hè inùtule.
Ci hè ancu e persone chì tiranu scoops secondu a zucca, è piglianu ancu una quandu vedenu l'altri chjappà un bastone. In fatti, l'usu di i bastoni di trekking hè assai sapientu.
Se ùn pudete micca aduprà i bastoni di trekking in modu correttu, ùn solu ùn vi aiuterà micca à riduce a carica, ma vi purterà un periculu di sicurezza.

L'usu propiu di i bastoni di trekking
Aghjustate a lunghezza di i bastoni di trekking
A durata di i bastoni di trekking hè impurtante. In generale, i pali di trekking di trè sezioni anu duie sezioni chì ponu esse aghjustate.
Cumincià per alluntanassi tutti i pali di trekking, è allargendu u strut vicinu à u fondu à a durata massima. Ci sò scale nantu à i pali di trekking per riferimentu.
Allora stà nantu à l'aviò cù u bastone di trekking in manu, u bracciu pende naturalmente, pigliate u coddu cum'è u fulcrum, alzate l'avambracciu à 90 ° cù u bracciu superiore, è poi aghjustate a punta di u bastone di trekking in fondu per cuntattà a terra. ; o mette a cima di u bastone di trekking in terra. 5-8 cm sottu l'ascella, poi aghjustate a punta di u polu finu à chì tocca a terra; infine, chjude tutti i pali di u trekking pole.
L'altru bastone di trekking chì ùn hè micca statu aghjustatu pò esse aghjustatu à a listessa lunghezza cum'è quellu cù a lunghezza chjusa. Quandu aghjustate i bastoni di trekking, ùn deve micca superà a lunghezza massima di regulazione indicata nantu à i bastoni di trekking. Quandu si compra un bastone di trekking, pudete prima aghjustà a lunghezza per stabilisce se pudete cumprà un bastone di trekking di a longa ghjusta.

L'usu di braccialetti
Quandu a maiò parte di e persone utilizanu bastone di trekking, tenenu u manicu strettu è esercitanu a forza, pensendu chì a funzione di a cinturina di u polso hè solu di mantene u polu di trekking da abbandunà i so polsi. Ma sta presa hè sbagliata è solu rende i musculi di a manu più propensi à a fatigue.
Usu currettu: U cinturione deve esse pigliatu, inseritu da a parte sottu di u cinturione, pressatu contr'à a bocca di u nostru tigre, è poi ligeramente afferratu à u manicu per sustene u bastone di trekking attraversu a cinturina, micca strettu.
In questu modu, quandu si scende, a forza di l'impattu di u polu di trekking pò esse trasmessa à u nostru bracciu per mezu di a cinturina di polsu; in modu simile, quandu andate in salita, a spinta di u bracciu hè trasmessa à u polu di trekking attraversu a cinturina per generà l'assistenza per a salita. In questu modu, ùn importa micca quantu l'utilizate, e vostre mani ùn si sentenu micca stanchi.

Tempu di post: Jul-27-2022